lorna

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av lorna hanell - 14 februari 2012 13:44

inte riktigt som jag tänkt mig. Promenaden blev lite reducerad pga att cockrarna efter 5 minuter va totalt fulla med snö och vi va tvugna att styra färden hem. Yrsa va så full med snö bak att hon sista biten gick på frambenen och bak höll hon uppe i luften. Såg roligt ut men i det läget får man ju inte garva. Vilket jag tyvärr inte kunde låta bli :) Axel va panikslagen ! Ni som har lite koll vet hur extremt nojjig han blir när han blir blöt eller snöig. Hemma igen va det bara att ducha av var och en av dom. Då blev han ännu mera olycklig. Så knäpp så hälften vore nog !


Här har han börjat med sitt maniska snurrande,slickande och allmäna idiot ryck.


   


Hur olycklig kan man se ut ??? Mig veterliggen är det ingen som har dött av att vara blöt. Det har dock Axel andra tankar om.


   


Yrsa tar det mera med ro


   


Jag kan bara inte låta bli att lägga in detta kort på min Bumbibjörn. :Släck lyset! Jag sover !! Men visst är hon söt ??


  


Inte fick man sova ifred här inte !!


    


Helgen som gått har varit min långhelg. Fre 9- Lö 9, Sö 9-Må 9.Måste erkänna att sedan är man lite sliten. Det händer nästan aldrig men jag sov faktiskt 1,5 timme på måndag em. Jag va med Ingela till vetten en sväng på fm. Sedan tog vi en fika hos oss. Va borta hos ungarna en sväng fram på kvällskvisten. Vi körde dom till affären för lite handel.


En underbar röst har slocknat! Witney H har gått ur tiden. Dessa jäkla droger som förstör SÅ många liv. Vem kan någonsin glömma hennes  "I Will Always Love You" ?? R,I,P


Idag har jag röjt lite ute i klubbstugan. Ska bli en liten shopp där ute också. Tar ett tag att få ordning men nu finns det i alla fall plats att sitta och fika för tjejerna i morgon. 


Tjipp Tjopp 


Ovido - Quiz & Flashcards