lorna

Alla inlägg den 17 februari 2012

Ja

Av lorna hanell - 17 februari 2012 17:48

ni god vänner. Kan bara säga en sak : PASSA er för vad ni stoppar i er under semestern. Igår va det jobbar dag.Vi skulle bla åka och handla. Handel med en av mina kära arbetskamrater innebär............... Kaos    Vi lyckas alltid strula till saker och ting. Glömmer saker,är allmänt förvirrade MEN vi har kul   Dagen va lite förrvirrande som vanligt och helt plötsligt säger P  : Du snackar om att hare ska vara så gott att äta. Men va fanken det va ju SKIT äckligt. Och jag bara VA ?????????? : Ja jag åt det i Spanien, så talade han om vad han beställt   Spanish Kanin. Men du alltså!! VARFÖR skulle dom stava kanin så när du är i Spanien. : Ja vadå!!!!!!??? Skulle nog kolla upp vad det är du har ätit om jag vore du    Lite mutter men så gjorde han det i alla fall. Han tittar på mig och kvider : VET du vad jag ätit???? Redan då brister alla mina hämningar och jag hänger över rullstolen och bara kvider Neeejjjj   Får till svar MARSVIN!!!!!!!!!!!!! Jag trodde allvarligt att jag skulle få ett totalt psykbryt, garvade så tårarna spröt. Så va det dax att ta bilen och åka till Maxi, kunde inte titta på P utan att brista ut i skratt. Några gliringar (många) lyckades jag klämma in under dagen. Så va det dax för personalmöte och jag hann informera dom andra om vad som hade hänt innan han kom. Tänk er 5 tjejer mot honom   . Han hade det INTE lätt ! Men TACK snälla P för att du är den du är och bjuder på dig själv, och för alla tokigheter vi lyckas hamna i. P är INTE blond till hårfärgen men han är lika " blåst" som en blondin. KRAM P!!Du vet att jag säger det men en glimt i ögat.Du är SÅ härlig!!Kan tala om att det har roat mig även idag. När jag kom hem och skulle berätta för C så va det dax igen     .

Har idag lämnat in mitt önskemål om semester, BETALAD semester!! Första gången sedan 1997 det händer. Med min lediga v blir det FEM veckor!!   Nog för att jag gillar mitt jobb men för första gången på eeeevighhheter jag stolsera med att säga  :jag har semester v .......  Behöver inte säga :jag har ingen   . Nu är jag ledig tills på Tisd och ska försöka fylla mina lediga dagar. (Precis som om det skulle vara så svårt) Ha en underbar helg alla där ute !!

Tjipp Tjopp


Ovido - Quiz & Flashcards