lorna

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av lorna hanell - 6 januari 2013 19:28

va vi på i Åby. Efter några "rundor" så hamnade vi där tillslut ;)  (Man har aldrig långtråkigt när man är på äventyr med Ingela!!) På hemvägen åkte vi till Nancy för lite valpgos. HUR söta som hellst ! Tack för idag vännen !!

Söndag och en riktigt lat dag. Har suttit framför tvn och kollat på skidor som kördes både uppför,på tvären och utför.Tror nu vi kan andas ut och att mamma inte smittat oss med magsjukan. Hon börjar pigga på sig så allt går åt rätt håll. Så fick vi snabbbesök av I O A. Tyvärr va dom tvugna att åka för Ingela skulle följa med en tjej till vetten med hennes hund. Nu blev det så illa att hon fick somna in. Gör så ont i hjärtat trots att det inte är mina egna hundar som mår dåligt.Känner så dant med matten och resten av familjen.Tårarna rinner och jag inser att jag nog är EXTREMT känslig men det är hur jag är, att tankarna går till mina egna hundar och deras hällsa är väl inte så konstigt. Nu har jag förmånen att ha friska hundar (för tillfället i alla fall) Men det finns vissa hundar som kanske inte är 100 % kuranta som ploppar upp i huvudet. Bla min älskade Puttan!!!Hon är ju ok just nu men vetskapen om att det kan hända snabbt finns där. Finns även en annan som jag tänker på! Vill inte tänka på det egentligen men det bara kommer. Inget roligt avslut på bloggen men tyvärr tillhör ju även detta livet.Sänder mina tankar till dom som har en hund som vandrat över regnbågsbron idag   .

 

Ovido - Quiz & Flashcards