lorna

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av lorna hanell - 18 januari 2013 19:13

Kunna andas ut lite ! Röntgen som Conny va på visade inget konstigt. Läkaren tror det kan vara nerverna som spökar även i halsen. Nu nya mediciner under en tid för att se.
I går morse va det 16 grader och jag va glad jag skulle till jobbet. Är lite konstigt att jag fryser för jag har varit väldigt tålig förut. Inte kan det vara åldern i alla fall ! Nu är det 14- ute och det är för lite !! Blir ännu kallare inne och varför kan man inte få som man vill ?? 3 minus och solsken!? I morgon bär det av till syster för att gratta henne på födelsedagen ( som är idag ). Idag blev det storhandel i Söderköping , inte lika kul men ibland är det bara tvunget. Va runt i lite olika affärer o gjorde lite kap. Va på Apoteket och till min glädje jobbade min favorit :) SÅ trevlig !! OCH inte en zombi som dom andra.
Funderar på om jag ska tvinga Conny vara eldvakt i natt , ja han sover ju nästan aldrig på nätterna ändå så tycker han kan elda eftersom det tydligen ska bli ännu kallare.
Tjipp tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards