lorna

Alla inlägg den 5 april 2013

Av lorna hanell - 5 april 2013 20:40

måste vara fel ! Jag har alltid varit extremt morgon trött, nu helt plötsligt vaknar jag halv 6 -6 !!!!! Men hallå !! Jag finner ingen som hellst anledning att vakna den okristliga tiden !! Jag har vilda diskutioner med mig själv när jag vaknar och kikar försiktigt på kl. SOV tänker jag då, när jag legat o vridit mig en halvtimme är det bara att ge upp. Hundarna tycker jag bara är jobbig som kommer ner o stör dom. Nu är det bara att gilla läget o intala sig att numera är jag en morgon människa!
Natten som gick tog jag faktiskt till en insomnings tablett. Hade natten innan bara Lillans sista andetag som bild när jag blundade. Sov typ NADA och sedan satt jag på utbildning hela dagen. Va trött intill medvetslös , ville inte ta chansen att ligga sömnlös en natt till. Det är fortfarande skit jobbigt vad som hänt och mina tankar om mamma som sitter där ensam! Nu skulle hon åka bort i helgen o det känns bra att hon får lägga tankarna på lite annat. Måste även idag bjuda på en lamm bild :)
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards