lorna

Alla inlägg den 30 april 2013

Av lorna hanell - 30 april 2013 14:37

Men alltid något. I går va min jobbar kompis på besök med sin hund Anton som är en Curly Coated Retriver . Första riktiga mötet med den rasen o jag måste säga att han va mycket trevlig upplevelse! Jätte fin! Stor o maffig dock inte fet. Försökte väcka matte Annas träningslust o jag tror jag lyckades ;) Verkar vara en lättlärd kille.
Idag ville jag inte gå ur sängen, det va snurrigt. Men efter några timmar hade det lättat. Har precis gjort paj till kvällen, hoppas den är ätbar ! Första gången jag gör den. Ja nu är det väl i alla fall officiellt vår !? Valborgmässo
afton, många som kommer ha en ordentlig bakfylla i morgon! Tacksam över att man kommit ur stadiet där man gick in för att supa skallen i bitar.
Ska jobba kortpass i morgon.Vet inte vart långledigheten tar vägen! Nu är det påt igen;)
Tjipp tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards