lorna

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Härlig dag

Av lorna hanell - 10 april 2011 19:10

igen! Varit i Valdemarsvik för att tävla med Harriet. Härligt väder,härliga människor och hundar i massor. Hämtade upp I på vägen och sedan bar det va. Tror vi va nere strax efter 9. Jag hade inte lottning förrens 1215 men man vill ju se så många som möjligt. Det blev glädjetårar även idag. Adelia gjorde sin 2a start i elit och drog till med klass vinst och ett första pris. DÅ kom tårarna.I rättvisans namn ska jag tala om att Adelia började   Ja det va så många som gjorde kanon program så jag kan inte nämna alla. Ingen nämd ingen glömd. Bara ett GIGANTISKT GRATTIS till er alla! Idag va det verkligen Team Ingelas dag. Är så ärligt glad och tacksam att få tillhöra detta gäng. Love you al !!! Är synd att inte alla som tävlar kan få uppleva denna samanhållning. Så va det då våran tur. Harriet fick för sig att hon bara va TVUNGEN att ta ett sidospår på inkallningen för att lukta. Hon är i alla fall glad på plan och det är det viktigaste. För att inte tala om hur söt hon är med sitt fotsittande hos mig HELA tiden    Vart jag än står så sitter hon och stirrar på mig. Många som säger att hon är såååå söt och jag kan inget annat än att hålla med   Idag räckte det inte riktigt hela vägen men vi har haft en kanon dag i alla fall !

Efter 2 dagars utevistelse så känner jag mig lite "vår" trött. Kommer garanterat somna ovaggad ikväll.


Tjipp Tjopp

 

 
 
Ingen bild

lotta o pojkarna

10 april 2011 21:14

ja herregud att se denna lilla stjärna när hon följer dig helt underbar blick säger jag bara :::::))))du har härlig inställning Lorna till tävlandet gillar jag skarpt love u tooo....

 
Ingela

Ingela

10 april 2011 21:15

Ni gjorde en fin runda trots buset! Hon är så söt och charmig trollet ditt!
Vilken dag!!!
Kram

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Carina och Atena

11 april 2011 21:45

Hann tyvärr inte se er i söndags eftersom jag var tvungen att åka hem. Men måste säga att hon är helt underbar söt när hon sitter vid din sida och tittar upp hur länge som helst mot dig. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards