lorna

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Påsken är över

Av lorna hanell - 25 april 2011 17:02

och jag är SÅÅÅ glad !  Har fått fast jobb. Kommer inte behöva oroa mig för att jag inte får några "timmar" längre. Trots det så är det lite tråkigt att sätta personalen nere i Vika på pottkanten. Det är schefernas jobb att fixa ny personal och det bryr jag mig inte ett smack om ! Har liksom inte fått så mycket från dom så varför skulle jag bry mig om dom? Näe !!

Jobbet då. Jo 75 % som personlig assistent i Norrk. Samma bolag som sist. Vilket känns kanon eftersom basarna där är KANON. Har gått intro och det känns jätte bra. På ett helt annat sätt en sist och jag tror det blir jätte bra.


Påsken då..... Ja Påskafton hade vi främmande av mamma, Berit,Connys mamma och sambo. Vi satt ute hela dagen och bara hade det skönt. Alla va nöjda och glada vid hämfärd. 

Nu är C & T inne på dansen. Eller mera troligt att dom sitter i kö vid Söderköping. Tror inte dom riktigt visste vad dom gjorde men jag satt i telefon när det bestämdes så jag kunde inte informera om hur låång kön va när jag kom hem från jobbet   . Nu ska jag göra ingenting. Jo förresten jag ska nog fylla i mitt schema i almanackan. Tänk att veta hur man jobbar i framtiden    Tjohooo!!!

Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Lotta Enzo o Zeb

25 april 2011 21:00

oh va härligt för dig Lorna ett stort grattis

 
Ingen bild

Grannen

28 april 2011 15:54

Lycka till coh grattis till nya jobbet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards