lorna

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av lorna hanell - 11 juni 2011 12:35

beslut måste man ta ibland. Tog sent i går kväll 2 st sådana. Eller 1 av dom va tråkigt i alla fall. Jag beslöt att inte följa med på SM et. Jag har prioriterat en annan sak istället. Det är viktigt för mig att även Conny ska få göra saker och nu hade jag schansen att han ska få göra något. Hoppas få rapporter och är helt övertygad om att det kommer gå bra. Att jag inte kommer tycka det är kul att sitta hemma på Lördag är jag helt övertygad om   . 

Beslut 2 är att inte starta Bonanza på KM. Varken hon eller jag är i form för det. Jag kommer dock att vara där för att skriva åt domaren. Önskar alla som ska tävla LYCKA TILL !!!!!

Tjattade med en föredetta jobbarkompis häromdagen och hon kommer för att hällsa på i veckan    Det ska bli jätte kul !!

Jag försöker fördriva tiden idag. Städat,löser korsord och sitter här. Ska ev ta ett träningspass också. Det beror på när I & A kommer. Jag ska in en sväng till mamma med.

Conny for iväg för att åka lastbil igår. HUR kul kan det va??? Jag bara undrar ?? När han kommer hem har jag ingen aning om. Blir alltid förseningar så det är lika bra att vänta och se.

Tjipp Tjopp


Ovido - Quiz & Flashcards