lorna

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av lorna hanell - 30 juni 2011 15:12

Innebär hundträning, jag körde ett pass med Harriet och sedan va det dax att gå in i skuggan. Fy bövelen så varmt det blev. Smet sedan ut och va med på fikan. Lite babbel med tjejerna är ju aldrig fel   .  Efter det va det dax att fixa en ananas paj till Torsdagens främmande.    I morse fick jag frukost på sängen av Conny. Vi hade nämligen 26 årig bröllopsdag. Nu är jag den tråkiga sorten som inte kan äta i sängen utan tar min bricka och går det till köksbordet. Gulligt va det i vilket fall   

Min vana trogen så läser jag tidningarna på nätet. Dagens idiot grej jag läste om va en karl som förgripit sig på en hund. Jag blir så heligt   !!!! En sådandär jäkel skulle jag göra mig olycklig på!    

Så fick jag ett telefonsamtal om en förfrågan om jag skulle vara hemma Torsd fm. Skulle jag ju men vi skulle få främmande så jag föreslog em istället. Näe det gick inte för hon va tvungen att laga mat tills karln kom hem   Men alltså!!!!!!!!!!! Hon har dessutom haft semester i 2 veckor och inte fått sova en morgon för hon går upp och gör frukost och matsäck åt EN KARL PÅ 60 ÅT!!!!!!!!!!! Jag tror jag får krupp!!! Har bara ett ord............. NEVER!!!!!!!!!! 

Torsdag

Började med att städa av lite.Borstat Katla! Om man ser till hur mycket päls jag borstat av så borde hon vara en nakenhund nu,så är dock inte fallet och det flyger fortfarande tussar lite här och var. Sedan fick vi främmande.JÄTTE kul ! Vi kom fram till att det va 15 år sedan sist. Nu har vi lovat att det INTE ska ta 15 år tills nästa gång. Dom bor i Åtvid och har sommar nöje mellan Åtvid och Ringarum så vi ska väl klara att åka och hälsa på. Nu sitter jag och gnäller övet att den inte finns någon luft. KVAVT!!! Åska skulle behövas men jag vill inte ha det för Bonanzas skull. I morgon blir det jobb igen efter ledighet på 9 dagar. 830-1130 Lördag och Sön 1130-830 .

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards