lorna

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

En sväng

Av lorna hanell - 7 januari 2013 19:38

till Söderköping blev det idag.Katla va med och vi tog ett träninspass vid Stat Oil när vi väntade på att tjejen som jag hade köpt en grind av skulle dyka upp.Katla behöver träna nya platser med mycke saker som händer runt om kring. Sedan skulle C ta prover på VC. En fika hos mamma tog vi också för att sedan fara och handla. Hade lovat ungarna att komma dit en sväng också.Nu bor ju dom en våning upp o Katla tyckte trappen va lite mysko. Men hon tog mod till sig och gick både upp o ner, vilket vi va mycket tacksamma för :) Hon är ju inte en hund man tar under armen bara. När vi kom hem skulle C sätta upp grinden men det fattades ett fäste, jag smsade tjejen och fick senare ett svar. Hon bad om ursäkt men hade kollat och det fästet satt kvar i dörrkarmen hos dom :))) Känns skönt att det finns en ganska stor skara människor som är lite disträ. Fick idag höra att hunden som gick bort i går hade hjärtsvikt, samma som vi förlorade Junior i. Kände igen symtomen! Är det någon som vet om det är en sak som lätt drabbar cocker eller är det bara slumpen att jag vet 2 st?? 

Ätardag !! Just nu sitter jag med en mage som är full med gosaker och ångrar mig så jag kan dö!! Inte för att jag "syndat" utan för att jag ätit för mycket. Det va ytterliggare 1 kg minus denna veckan och jag är SÅÅÅÅ glad så ni fattar inte :)))

Nu är snart min långledighet slut för denna gång. Hmmm undrar vart dagarna tar vägen ?

Tjipp Tjopp 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards