lorna

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Har

Av lorna hanell - 15 januari 2013 10:02

blivit 1 år äldre och insikten att man levt längre än vad man har kvar är väl inte så jätte upplyftande   Nu är det ju bara att gilla läget och köra på. Jag fick byxor av min syster, blev SÅÅÅ nedrans glad att jag nu kan ha den storleken och jag känner mig stolt att jag gjort denna resa. Inte för att jag är klar men ändå.

Annars går jag i väntans tider! Ja på att träningstarmen ska vakna till liv..... Känns som att den verkligen ligger i koma och är väldigt svår väckt. Någon som har synpunkter på det är Harriet. Hon har börjat sin psykmanöver igen, sitter vid mitt ben så fort jag går ut . Dom andra gillar läget och är nöjda med promenader. Just nu vräker snön ner och inte gör det att man får mera sug. Vet att när kurserna börjar igen och man ser alla så brukar man vakna till liv och det är kul igen.

Lider med en kvinna som har en syster till Harriet, hon är inte ok och dom kan inte riktigt hitta felet. Hon har alltid varit som Harriet (studsboll ) och nu inte alls samma hund. Hoppas verkligen dom kommer på en lösning och att syster yster blir sitt gamla jag igen.Måste vara jätte jobbigt att ha en hund som är deppad.

I går va jag med Ingela till Norsholm för att simma hundar. Det är som ni alla vet alltid ett äventyr att vara ute på vift med I. Missförstå mig inte för det är alltid spännande vad som ska glömas,eller avfarter som ska missas. Alltid får man sig några skratt och jag älskar våra resor !Brukar även bli lite "seriöst" snack och det är skönt att få spy ur sig ibland. TACK vännen !!! Tycker nog att det gick över förväntan! Fanns vatten kvar i poolen åt nästkommande efter att Nike gått upp och jag va skapligt torr. Hon va nästan VÄLDIGT lugn vid närmre eftertanke   . Bancan va också med, fick ta till den bestämda rösten ett par gånger, hmmm ?? Råttan försökte sätta mig på plats tror jag bestämt ! Hon är bara för härlig! men nu förstår jag mattes känsla när hon får fingret lite bättre   

Jag skulle önska att jag fick en period av att inte behöva oroa mig för saker ! Det skulle vara SÅ skönt ! Vet att det finns dom som har det värre och dom säkert tycker det är löjligt . Tänker genast på en vän som har ett rent helvete nu, DÅ skäms jag när jag gnäller men det är så lätt att bli egoistisk och ramla tillbaka till sitt eget. Man är ju trots allt sig själv närmast.

Tjipp Tjopp


 
 
Ingela

Ingela

16 januari 2013 08:34

Haha ja det märktes hon varit ute hela fm. Mycketmer städad i polen! Guldhund.
Det är ju tur du kan uppskatta alla jäkla galenskaper som bara blir! Fattar inte hur jag kan hamna i sånt hela tiden! Som när vi missade Stat Oil!!

Haha Kram

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards