lorna

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Livet

Av lorna hanell - 6 juni 2011 12:41

på landet njöt min brukare,Disa och jag av igår. Va lite mera behaglig temperatur igår tyckte jag. Fick ju tillbaka med råge idag kan man väl säga   .

Jag gick av jobbet i morse och hade tänkt träna med Bonanza, det blev typ 15 minuter som jag stod ut i värmen. Sedan har jag hållit mig i skuggan. Duschade av alla hundarna. Katla gick omedelbart och letade upp mjuk fin jord att rulla sig i   .  Nu är följande plan...... damen ska få en riktig scamponering lite senare !  Har aldrig tidigare sett en Leonberger med den färgen faktiskt.

Conny gjorde en akut utryckning till fårhagen då en obekant bil setts. Otäckt när man inte vet vad det är för folk som befinner sig hos djuren. Det va dock lugnt, hoppas att alla idioter håller sig borta och att djuren får lugn och ro.

Molle kom idag.Han skulle ha anlänt i går men matte "glömde" att lämna honom. Vad pysslar då Molle Boll med??? Jo han sitter vid staketet och trånar efter matte som har kurs.


Ingela diskuterar med Carro


Sussi och Elsa Stickla tar en liten paus



Axel undrar vad jag visslar för



Katla............ ja hon är bara min älskade "Bumbibjörn" med fladdriga ben.



Tjipp Tjopp              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards