lorna

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Rubrik saknas

Av lorna hanell - 16 juni 2011 19:34

Försöker desperat komma på vad jag gjorde i Måndags   .Hmm det är som bortblåst.

Tisdag va det plock och andra vardags sysslor innan jag började jobba 17-0830 Jag och en jobbar kompis delade på det passet.

Onsdag Ja då va det kurs. Kan väl säga att det blev inte något längre pass eftersom Bonanza tyckte att det va roligare att pyssla med annat. Totalt ofokuserad efter 2 rutskick. Då blir man uppbunden och så leker matte med Viska och Skoja   . Höjden av Bonanza plågeri tyckte hon. Så kan det gå !!! Efter fikat tog jag Katla. Hon är lite ofokuserad när man kommer ut på plan. Många andra hundar att kolla in. Nu är det ju så att hon fått avstå mycket pga benhinneinflamationen men nu ska vi köra igen. Är nöjd med henne om man ser till vad vi tränat. Liggandet & ställandet under gång är på G, hoppet inga problem. FF där finns det mera att önska och apporteringen går frammåt. KANSKE jag startar henne på Kanal 1 an.

Idag  

Har extrem ångest eftersom "tjejerna" åker till Solna för SM i morgon. Jag kommer att stanna hemma. Ibland blir det inte som man tänkt. Men det kommer flera tillfällen. Kommer heja här hemmifrån och hoppas på uppdateringar via sms och FB.  Ser med glädje fram emot att fälla en glädjetår när man får höra hur det går.    LYCKA TILL Ingela och Viska   !!! Ni är bara SÅÅÅ bra. Alla från Team Ingela som är med får hejja från mig också.

Har jobbat 830-17. Mamma hämtade Conny, hon ska vara hundvakt i morgon när vi åker för att storhandla. JÄTTE skönt att slippa stressa. Det är nämligen min värsta dag i månaden när hundarna ska vara ensamma i 4-5 timmar. Får lite hybris och blir skit stressad. Vi åt varm smörgås tårta i kväll. Inte fel faktiskt   

Nu ska jag uppdatera notan inför morgondagen. 

Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards