lorna

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av lorna hanell - 3 mars 2011 19:48

Efter tränings lusten. Tränade med både B & H Måndags (utan större framgång) mitt största problem är att jag måste hitta glädjen i att träna. Framför allt i linföring/ ff. AP tråkigt tycker jag att det är. KONSTGT att hundarna inte går bra............. eller    . Men nu har jag gett mig fanken på att jag ska bara ha positiva tanker! Allra hellst i dom momenten. Suget efter att anmäla till tävlingar finns där inne någonstans, bara att jag ska ge mig  själv en spark i baken också   .

Idag va jag med ute när I hade privat träning. Kul att se och lära. Mina hundar fick vara statister och dom skötte sig bra.

Kan härmed tala om att Katla har hamnat i slyngel åldern. Vi har ganska mycket olika uppfattningar om hur man ska uppföra sig. Hon studsar runt som en känguru och jag försöker hålla lugnet. Andas ljupt Lorna !!!! 

Har varit och fyllt på lagret av hundfoder, vilken lyx man har som har egen foderleverantör. Nu har jag även en sele till Katla. (Cockrarnas va nämligen LITE för liten )  Har tanken på att jag ska pröva på att spåra med henne vart efter.

Nu blir det inget mera bloggande förrens nästa vecka eftersom jag ska jobba hela helgen och kommer bara vara hemma för att dyka i säng och sova en stund för att sedan på det igen.

Jag följer en hemsida slaviskt just nu !! Vill ju så gärna att det ska stå att det är valpar pågång och NEJ jag ska inte ha någon mera hund. Känner bara "grabben" i fråga som ev ska bli pappa   .

 

Lite bilder på mina hjärtan

 

 

 

 

     

 

Kolla in Katlas stil med benen. Dom är i golvet när resten av kroppen är i soffan. När hon somnar i detta läge så ramlar hon ihop i en hög på golvet och fortsätter sova. 

 

Tjipp Tjopp  

 

Ovido - Quiz & Flashcards