lorna

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av lorna hanell - 23 mars 2011 15:32

Idag fyller Bonanza 3 år. Blivit firad på fm för att sedan bar det av på kurs. Blåst små jä.... idag så det va inte speciellt skönt. Bonanza (fegpropp) tycker det är otäckt med blåsten. Både Harriet,Bonanza och Katla fick sig ett träningspass. Bonanza va till min glädje lite mera på G idag. Harriet vet jag inte riktigt va det va med. Hade glömt många kommandon idag. Katla va duktig på sitt i grupp och platsläggande med tanke på att vi inte gjort det sedan Nov. Hon har ett fint läggande. Dunk i backen bara    Åkte från kursen när det va dax för kurs 2 för dagen. Ingela tyckte jag skulle vara kvar den med. Njaaaa. Hade ju varit ett varv borta på fm också så jag avstod och åkte hem för att äta och sätta mig framför brasan för att försöka tina upp.


Visst är dom fina mina 3 ljus   


     


I morgon blir det träningsfritt har jag bestämt. Finns ju annat att pyssla med. 

Tjipp Tjopp  

Ovido - Quiz & Flashcards