lorna

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av lorna hanell - 24 mars 2011 17:22

till träning har det blivit idag. Hundarna har tillbringat fm i solen medans jag gjort ytterliggare en insats i projekt mockning. Vi fikade ute i solen och det är bara underbart att vara ute nu. Sedan blev det lite fönstertvätt och uppsättning av gardinstänger.Nästa steg är städning och gardinuppsättning. Blir dock inte än på ett tag eftersom Tobbe flyttar den 1 a April. När han flyttar ska vi byta sovrum och vårat nuvarande ska bli gästrum så mamma kan komma och vara här när hon känner för det. Har klargjort att jag INTE kommer att tjata utan det är upp till henne att säga till när hon vill komma. Jag är nämligen inte den fjäskiga typen   Va tvungen att åka och fylla på kylskåpet också. In på Willys och ute igen efter 15 minuter. Bra jobbat tycker jag. Väl hemma va det dax att göra mat.Vårrullar och vitlöks sås med purjolök. Ja det är inte illa det heller.  Efter det inträffade något som är mycket sällsynt för mig. 1 timmes sovstund. Inte klokt men jag va som klubbad efter maten.

Utövat byteshandel också, ett stycke soffa byttes mot en köks soffa och stol. Inte genomfört ännu men det blir kanon. En trimmning bokad i morgon. Någon ska bli fin igen   


 Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards