lorna

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av lorna hanell - 29 mars 2011 17:50

känns det som   när jag kliver in på Träffpunkten. Kan bara konstatera att det är där jag hör hemma. Kändes som jag inte varit borta många dagar trots att det är 6 månader sedan.

På fm idag va jag och hämtade mamma för Lillan behövde en trimmning. Vi pratade och styrde så plötsligt ringer telefonen.

-Vi kommer !! hörde jag bara Conny säga. Det va Ingela, vi skulle komma upp till ladugården dirrekt sa C. Jag slängde av mig foppisarna i farten och på med stövlar, in i bilen. Någonstans i bakhuvudet hade jag en förkänsla. - Det har kommit lamm sa jag. Näe

det har hänt något sa C.(Kan tala om att det gick fortare än C vanliga 50 km) Ur bilen och in i ladugården och där står Ingela glädje strålande........ -  Nu har dom första kommit!!!!!!!!!!  Hmmmm undrar på fullt allvar om det är som det ska där.


    


Jag fick årder om att hämta mamma och kameran så blev det.

Mamma tyckte dom va SÅÅÅ söta.Sedan hem och på med fikat och så kom I. Babbael och fika blev det en stund. Efter det trimmade jag Lillan. Körde hem mamma och tog en sväng till återvinningen. Skulle kolla lite efter saker som Tobbe behöver när han ska flytta. FY FARAO vilka priser. Det blev i alla fall lite till köket.

Stressade hem och gav hundarna mat.(herregud!!! det va ju 1 timme över tiden !!!!  Nu har jag gjort tillräckligt i dag så nu ska jag kolla på tv och slappa.

Tjipp Tjopp



Ovido - Quiz & Flashcards