lorna

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av lorna hanell - 20 mars 2011 18:47

varför i hela friden jag började tävla. Idag är en sådan dag.Min tanke just nu är att  jag ALDRIG mera ska tävla med Bonanza. Hur jäkla illa kan det gå egentligen? Vi va med på en träningstävling idag.  Men nu är det såhär att man har den fröken man har och hon lyckas alltid hitta något positivt. Jag är uttömd på lust just nu men det måste man tillåta sig ibland. Jag menar någon gång måste väl polleten ramla ner på B. Bara att kämpa på! (om några dagar) Jag har utövat Harriet plågeri av högsta grad idag. Hon fick inte komma ur bilen och träna. Varför??? Hon va skvatt galen!!!!!! Katla va också med men hon är ju kolugn och la sig för att sova.

Nu till något roligare. Bilder från dagen


Fröken bortskämd  och surpuppa

   


Som kan buga också


  

Inne rutan!!!!!!!!! Efter MYCKET om och men.        


Snacka om att kunna blänga

  


Malin med ?  fölåt! Missade namnet på hunden

 


Pia och ..... Mick TROR jag 

  Dagens scharmpoäng gick till..........................


Bianca  


Som städade upp efter oss. Tyvärr va påsen tom när hon hittade den. 

      

Inte så gulligt tyckte Ingela   Adelia och jag va snälla och visade så fin Bianca är med lite slem i mungipan.  

Tjipp Tjopp   

Ovido - Quiz & Flashcards