lorna

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av lorna hanell - 6 augusti 2011 12:04

dag i ordets rätta bemärkelse! Jobbade 830-830 to - fr. Kl 0330 brakade det löst !! Tillbringade tiden på toa till ca 7. Kan väl minst sagt påstå att jag va som en urvriden disktrasa då. Hem och säckade ihop. Loggade inte änns in på datorn och DÅ mina vänner är Lorna dålig! Frida kursen pågick för fullt men jag avstod att kolla. Blev en tur till VC pga olika omständigheter.Kunde konstatera att VC har någon slags policy att ALDRIG hålla tiden. Det va bara jag i väntrummet och stendött. ÄNDÅ fick jag vänta i 20 minuter.Jag blir LITE frustrerad när jag inte mår bra och det va mycket nära att jag hasplade ur mig något dumt, MEN duktig som man är så knep jag igen. Handlade maten till Frida kursen som jag skulle stå för idag (Lördag) Men snälla Adelia röck in och tog Lö och jag tar hand om Söndag. Idag är jag mycket piggare igen och har varit ute som åhörare på kursen.  Mycket intressant och lärorikt. Kul att se hur olika förarna är med sina hundar. Nu skulle jag ha fortsatt att kolla men solen bestämde sig för att gassa och göra att det är glödhett på plan så nu hoppas jag på en mulen eftermiddag så jag kan gå ut igen.  Ja annars är det inte mycket nytt som hänt.

Tjipp Tjopp 

Ovido - Quiz & Flashcards