lorna

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av lorna hanell - 26 augusti 2011 09:45

Vet inte om man är lite dum i huvudet!!! Vaknade i natt av att kudden va blöt för jag tjöt. MEN HALLÅ!!!! Man kan ju verkligen undra! Ja ni kan gissa vad jag drömde om hela natten. Va alltså inte så uppåt när jag vaknade men jag sysselsatte mig med att städa och pula. Så for vi iväg till svärmor en sväng. Va skönt att sätta tankarna på annat. Insåg att det är tävling i morgon i Vika. Vi får se hur jag gör. Nu är min tanke hur jag ska lägga upp min hundträning  Många tankar far runt och jag ska nog kunna strukturera upp det vart efter. Kanske pausa med B & H. Fokusera på Katla.Eller helt enkelt göra uppehåll totalt ett tag. Jag får se. På hemvägen stannade vi på Willys för att handla lite åt grabbarna. Mycket folk men jag tycker det är suveränt med själv scanningen. Vilken skillnad på butik! Nu är det stora problemet att man ska lära sig hitta.

Gillar inte "gnäll bloggar" men här kom det två i rad i alla fall. Sorry

Tjipp Tjopp 

Ovido - Quiz & Flashcards