lorna

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av lorna hanell - 30 augusti 2011 15:51

med stort A. För visst är det konstigt att en bumbibjörn har en mera mörk jodrfärg på framtassarna. Att man kan se så oskylldig ut som hund är ganska otroligt.


  


I söndags jobbade jag. Vi tog en sväng till Ikea där jag säkert inte varit på 8-9 år. Blev inte impad denhär gången heller !

Måndag

Hem och byta kläder för att sedan släpa mig ut på plan för kurs. Bonanzas tur och jag va riktigt nöjd med henne :) Blev inte så seriös andra halvan av kursen. Katla fick komma med ner på plan. Hon tyckte det va skitläskigt med Berner !! Verkligen rädd alltså.Inte larv! Min lilla bumbibjörn.Ja så fick jag då smset!!!!! HERREGUD säger jag bara !!! Ingela smsade att hon va lite döv på ett öra för hon hade glömt tändaren vid kaminen så den hade exploderat   Hmmmm ? Vad ska man säga??? Vad gjorde hon då ?? Jo garvade som en besatt. Visst ! det är ju bra att ha humor men ....................   Att huset,hon och alla hundar kunde rykt med det va inget hon tänkte på. Tyvärr måste jag erkänna att inget förvånar mig när det gäller henne längre. VA RÄDD OM DIG och försök coola ner några kilon! KRAM 

Tisdag

Ja jag har bakat och bakat och bakat lite till. Hostar lungorna ur mig snart känns det som.( Så hittar ni ett par lite lagom nikotinfärgade lungor på rymmen så är dom mina   . ) Dom ringde från Valdemarsviks kommun idag, undrade om jag fortfarande jobbade kvar i stan. Hmmm??? Ja att det finns vikarier i Vika det vet jag och jag tror mig även veta varför dom inte tar in /ger vik till dom. JO ! Då kommer dom upp i las och måste anställas. Med något dyster stämma så sa hon att Ok, då är du inte intrsserad alltså. NOPPPPP!!!!!! VILKEN KÄNSLA  

Tjipp Tjopp

  

Ovido - Quiz & Flashcards