lorna

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av lorna hanell - 8 augusti 2011 19:10

har jag varit idag. Skulle fixa mat åt alla kurs deltagare på Frida kursen. Vädret va på uselt humör och det öste verkligen ner regn på fm. När jag precis hade börjat med maten så gick strömmen    Gissa om jag fick en liten panik attack innan den kom tillbaka några minuter senare. Så va det då dethär med sittplatser inför maten. Ja det sket sig i starten kan jag säga eftersom stolarna glömts ute över natten. MEN det va bara att plocka i alla skivor i bordet i v rummet och vipps så fick alla plats inne hos oss. På em va det fikat jag skulle sköta. Ingela skulle komma in och låna datorn innan hon for. Mmmm visst !!! När jag såg baken på hennes bil så smsade jag att hon glömt något, du skulle låna datorn. -  Just det fick jag till svar. Det gick väl ett par timmar så fick vi kalla in förstärkning för fåren hade gått ut så då återkom hon och kom ihåg att låna datorn. Nu är I m familj i Sälen och vi hoppas och håller all atummarna att fåren är på sitt allra bästa humör och håller sig inne eftersom Skoja är lååångt bort.

Vet inte vad min kära arbetskamrat tyckte igår när hon fick ett sms där jag undrade om hon kunde kolla om jag jobbar Ti     Jag hade rört ihop det så kopiöst i almanackan så jag fattade inget. Men det va rätt ! Att jag skulle jobba alltså.

Har fått rapport om att det gå SÅÅÅ bra med lilla Skrållan och det känns kanon.

Idag blev det en sväng till Sörping för att fylla på kylskåpet. Tog lunch och då gick min tand åt skogen   . Men jag vägrar gå till tandläkaren om det inte gör MYCKET ont. Dels är det VÄLDIGT dyrt och jag HATAR att gå till tandis. Nu håller jag tummarna att jag slipper värk och att jag slipper besöka tandis på många år. Tycker det blir lagom när jag får löständerna en dag   . Näe nu ska jag ta bort färgen ur håret och hoppas att rödluvan är död och begraven.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards