lorna

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av lorna hanell - 25 augusti 2011 09:30

INTE bra! Har aldrig blivit såhär efter en tävling och hade lovat mig själv att det inte skulle hända. Nu slog det till som en välinriktad käftsmäll. Blev så otroligt ledsen. INTE arg eller sur utan ren skär ledsen. Obehagligt måste jag säga! Mycket tankar far runt i huvudet och den största frågan är VARFÖR går det så mycket sämre på tävling?? Kan tala om att det va inte många rätt i kväll. Harriet va ofokuserad och gjorde lite som hon tyckte. Va det för att jag blev nervös? Eller hade hon helt enkelt hjärnsläpp? Tycker det går bra på träningarna. Min första prio är att vi ska ha kul på plan. Det hade vi inte ikväll. Kommer att gnaga länge va det va som gick fel. Den omedelbara känslan va att " nu skiter jag i dethär". Tog mig ganska snart i nackskinnet och ruskade om. Vi ska INTE sluta men ta en liten paus. Hoppas komma tillbaka nästa säsong med bravur. Ska bara tillåta mig att slicka mina sår lite och sedan.  Lägg det förflutna bakom dig ! Hakuna Matata.

Ett stort Grattis vill jag skicka till alla som gjorde kanon program och fick 1a pris och Lpn !!

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards