lorna

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av lorna hanell - 5 mars 2012 12:11

med bloggandet. Nu kommer det säkert inte i ordning eftersom jag är hopplös med att

komma ihåg vad som hände när. Men Here WE GO !

Nu har vi ännu en löptik. Hmmm undrar varför det känns som om det alltid är någon som löper ?  Axel är så duktig och bryr sig inte ett smack. Han tycker väl han har gjort sitt under alla år   


Jag har ju Gotlänskt blod i ådrorna så jag är barnsligt förtjust i kroppkakor. Finns fler som tycker om det så jag satt igång och gjorde det i Lördags. Balltit som sjutton men guda gott.


Hade en fin tjej som vaktade dom under tiden jag kokte.


  


  


Ingela och Andreas med flock kom och åt tillsammans med oss. I funderar nu på vad hon ska beställa och bjuda in sig själv på middag till   


Söndag va det Katla träning och jag va ju tvungen att åka lite innan för att få se valparna som hade sin första kurs. Det va en liten Barbro som smälte mitt hjärta dirrekt. SÅÅÅÅÅ söt. Så självklart Nancys lilla Cibylla alias Estelle, Joy. Samt hennes bror. Ja många sötingar va det. Katla skötte sig bra och KANSKE att vi ska göra en start i Kanal 1an i höst. Tog även ett träningspass med Bonanza. Båda 2 tyckte det va ganska ok att åka Ford     Bara man får följa med matte och att det är en kombi så går det mesta tycker dom nog. Körde igenom Ingela & Viska lite. Hmmm "någon" kom ju på att det snart är tävling. Så blev det "Så ska det låta" .Gillar både Peter och Matilda. För mååånnngggaaa år sedan hade dom ju sitt band "The Cuisins" och då spelade dom på kajdanserna i Tyreslöt. Duktiga redan då men det är kul att se hur dom utvecklats.

Idag Måndag är det ju igentligen Harriet kurs. Men idag fick hon avstå för matte skulle ha lite egentid. Jag va hos bästa frisören och klippte mig. Blir alltid SÅ nöjd när jag går till Mia på Estetica. Jag tog en snabb sväng in på Willys och där stötte jag på syster. Blir så sällan vi ses och det är synd ! Igentligen borde man ha en dag i månaden att umgås. Man ska vara rädd om sina syskon och vi har ju bara varandra. (Brorsan bor ju så långt härifrån) Nu i em ska vi till min förra arbetskamrat Ann-Marie och hennes Roland. Ska bli mysigt att träffas. Även där känns det som det blir för sällan man ses.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards