lorna

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av lorna hanell - 10 mars 2012 16:47

alla glada   . Kan väl säga att jag är taggad till 1000 just nu.Skrivit på lydnadstävlingen i Söderköping idag och tävlingssuget har slagit klorna i mig. Har anmält Harriet och mig till Sörping den 25/5. Bara att träna som en blådåre nu alltså. Tänk att det kan krävas så lite för att det som legat i träda SÅÅ länge ska krypa fram. Härligt att träffa alla glada tjejer igen och få lite Team Ingela känsla. 

Känns även bra att jag tagit beslutet att inte tävla Bonanza mera. Vi ska ge oss på apportering istället. Mitt lilla svarta   .

Känns som jag är tillbaka   .


I onsdag kväll va jag på röntgen och hoppas få svar kommande vecka. Är såååå le åt dethär långdragna skiten nu så om ni bara visste. Vill bara ha ett ok och slippa att denna tröga läkare ska ringa flera gånger. Kommer inte riktigt överens med honom om man säger så.


I morgon är det jobb igen efter 10 lediga dagar. Min brukare har varit utomlands och kommer säkert hem brun som en pepparkaka. Nu är ju jag inte sådan som blir avis på sådant . Tycker vi har haft perfekt väder här hemma. NU njuter jag och ett tag framöver, när det börjar bli mera än 20-22 gradet så   .


Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards