lorna

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av lorna hanell - 13 mars 2012 16:42

moment är jag duktig på att vara. Idag va det jag och Puttan som skulle kampera. Puttan borde få certifikat i att vara med och träna. vilken stjärna ! Så agerade jag hårfrissa en stund för att sedan fara hem och fixa käk. Sedan tog jag Bonanza och gick ner mot sjön för att apportera, eller jag som är ett riktigt blåbär när det gäller det ska kanske säga "försöka". Bonanza visade en sådan glädje så jag blev nästan tårögd, tror dethär är hennes melodi istället för lydnaden. Hon va inte änns låg när jag kastade upp i skogen bland träd och stenar :). Här kommer en foto kavalkad.


        


Våren är på gång med stormsteg och sjön är faktiskt riktigt vacker såhär års också


  


  


Vi avslutade med en poseringsbild. Bra för fegproppen att få klättra upp ( med viss övertalning) i olika saker.


 

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards