lorna

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av lorna hanell - 25 mars 2012 11:04

påse är nu ett nytt ord för att apportera, tycker det passar mig bättre med det än apportering eftersom jag inte vet riktigt vad jag gör. Bonanza skiter i vilket bara hon får hämta dom röda klumparna. Idag fick vi med husse (under visst tvång)

 


Arbetade med min fobi om att det säkert låg 20 huggormar (minst) som bara väntade på att det skulle komma en hund att sätta tänderna i. Klarade mig hela promenaden utan att tycka pinnar förvandlades till ormar som kom i 120 knyck för att anfalla. Inte kul att ha denna fobi. Så kan folk säga vad dom vill! Bara att sluta larva sig osv, men jag får verkligen panik !!! Lite andra kort blev tagna också. Underbart med våren och jag njuter verkligen av att vara ute i solen utan att svettas kopiöst,nästan tuppa av eller bli på ett jäkla humör för att jag mår illa och känner mig allmänt skit. Nu kommer ju snart det också i form av sommar och hetta. Men jag passar på att njuta NU.


  


  


      


Jag vill också kunna ta fina bilder!! Klara och fina, bra ljus ja allt som man kan med min kamrera. Hmmm om man skulle ta sig tid att läsa i handboken? Vart nu den är ? Ser så många fina bilder i bloggar som jag tänker att jag med vill kunna ta. Ja nu är bara den stora frågan när/om Lorna får lusten att läsa på.

Påsken har kommit till Bellvy.Jag har pyntat både inne och lite ute. Inne är det väl ca 6 tuppar/hönor och ett ris med fjädrar. Conny tycker nog det är skönt att jag inte har lika mycke påskpynt som julpynt. Men HUR kul är en tupp mot en gosig,snäll

och söt tomte ????


 

Tjipp Tjopp 

Ovido - Quiz & Flashcards