lorna

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av lorna hanell - 23 augusti 2010 19:39

För hur länge återstår att se. Ja nu va det dedär med att kunna sumera dagarna utan blogg.

Väntan på valparna fortsätter. Spänningen är olidlig  . Jag har tävlat ytteliggare en gång i Kanal 1an och vi fick ihop 163 poäng och kom på en hedrande 2a plats totalt i hela kanal 1an.Min älskade lilla studsboll   .

Vi tränar på och även Bonanza tränas, något seg efter löpet men vi kör på.

Kämpar fortfarande med att kunna lägga över korten på datorn ifrån kameran. HJÄLP INGELA!!!!!!!!!!!!!!!

Så har vi en kille här på kollo. Molle har anlänt för det är 2 löptikar hemma hos honom. Han piper efter matte och har även gjort en rymning. Lite synd tycker jag allt om honom men han har det bra här. Vad han än säger   .

 

Har varit på anställningsintervju idag.Mycket blandade känslor blev det när han ringde upp och sa att jag skulle träffa "brukaren" på Torsdag. Har hört massor och det är inga bra saker. Men nu har jag i alla fall övertalat mig själv att åka dit och se. Jag har ju rätten att säga ifrån. Vilket det troligen blir pga olika saker.

Conny har precis kommit hem med en spis. Våran andra har liksom gjort sitt, nu blir det varmluftsugn och det ska bli spännande eftersom jag aldrig haft det förut.

Nu blir det fångarna på fortet. Lite nostalgi.

Tjipp Tjopp

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards