lorna

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av lorna hanell - 27 augusti 2010 16:21

Ja idag kändes träningen inte kul. Harriet gjorde det förbjudna(kissa på plan) efter ett moment och jag blev INTE glad  .Så då fick hon sitta uppbunden medans jag och Bonanza körde. Efter att matte lugnat ner sig så blev det Harriets tur och det gick skapligt. Hon har börjat gå alldeles för långt fram vid fotgåendet. JaJa! Vi kör i morgon och ser hur det går. Hjälpte Ingela lite med vittringen. Viska ska också tävla i morgon och jag ska vara på plats kl 9 för att få se dom. Själv har jag start kl 1030. Hoppas det inte kommer något regn för spöregnar det så kommer jag inte att starta. Harriet är väderkänslig och det blir ingen bra erfarenhet för henne om jag kör ändå. Vi håller tummarna att vädergudarna är på våran sida. Jag har anmält till 3 tävlingar nu i höst. Blir Harriet som ska få köra. Bonanza ska få mogna i 2ans moment först.

Ja annars har det inte hänt så mycket mera här hemma idag.

En god vän ska på anställningsintervju på Måndag.Jag håller tummarna förr henne och hoppas vid gud att det INTE är för den personen jag skulle ha börjat hos. I så fall S tänk efter MYCKET noga innan. Jag finns här om du vill prata om det.

Nu ska jag snart sätta lite färg i håret, dom grå börjar visa sig igen. Förstår inte att dom kommer SÅ tidigt på endel    .

Tjipp Tjopp

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards