lorna

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av lorna hanell - 28 augusti 2010 17:56

    Ja vi har haft SKIT kul idag. Så kul att vi fick ihop 186 poäng och en 3e plats av 12.(6st 10 or och helheten löd  : Glad och pigg    Harriet gjorde ett kanon fint program och jag är såååå stolt. Tänk att dom kan göra en såkallad kovändning från dag till dag. Gårdagens träning va ju inte så bra kan jag säga. Men det viktigaste är att hon håller ihop på tävling. Ja nu kan jag glatt konstatera att vårat 1a 1a pris är erövrat och vi kör på. Älskar min studsboll även om hon klampar på mina nerver emellanåt.

För övrigt så gläds jag åt alla andra som tävlade och gjorde fina resultat. (när dom väl fick titta på poängen  )

Har varit en sväng till Söderköping och handlat samt tagit en fika hos mamma. Nu blir det att slappa framför tvn.I morgon jobbar jag 930-19. Efter det är det långt till nästa arbetspass   .

Tjipp Tjopp

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards