lorna

Alla inlägg den 9 september 2010

Av lorna hanell - 9 september 2010 17:55

Gårdagen va som följer....

Tränade lite eftersom orken inte fanns, så fick vi besök av Cicci,John och King

  

King skulle komma och umgås lite med andra hundar. HUR söt får man vara????

Tog det lite försiktigt med att låta dom träffa varandra. En av våra åt gången fick komma ut, snart va alla ute och det gick kanon. Tyvärr så hade jag träningsvästen på mig så Bonanza och Harriet va mest intrsserade av att hålla koll på mig. Men lite lek blev det och MÅNGA nya lukter för "lill" killen.

Har du hittat något Axel??????

Bra ställe dethär ! Ligger ben utspridda på gården.    

TORSDAG

Japp! Skiten sitter stenhårt i lungorna. Men nu är jag extremt trött på det!!! Så jag ringde och sa till om att jag behövde hostmedicin idag. Nu har jag Mollipect som jag hoppas ska hjälpa. Ingela och jag åkte till Skönero för jag skulle ha deras helt underbara paprika krydda. SLUT   

Ja Ja, vi tog en fika i Vika och det va ju trevligt.

Så hem och jag fick ett ryck. Vill klippa mig!!! Typ igår ! Hade tur och fick en tid idag  . Så skulle jag hämta ut medicin. Ja det vart en följetång !! Inget recept inkommet. Ok blev att vänta, inget recept inkommet OK  VÄNTA !! INGET RECEPT INKOMMET!! Men då åkte vi upp till VC och jag gick in. VILKEN TUR !! Hon hade precis skickat det   . Kan tala om att nu hade det gått TRE timmar.

Men nu har jag tagit första supen och hoppas det ska hjälpa.

 

 Yrsa har det inte lätt när Harriet hänger sig fast i hennes öron.

  Foto time   Puttan och Harriet har börjat dela stol när hon kommer på besök. (Tilläggas är att det är bara dom 2 som får sitta så.)

 

Undrar hur sakta tiden kan gå när man väntar på något!!! Det går fruktansvärt   sakta just nu. Men hoppet är ju det sista som överger människan. Så jag hoppas och håller tummarna i några veckor till. Fick en jätte fin bild till bilen

av Malin igår. Kommer KANSKE att visa den någon dag. Hoppas i alla fall på det. Tack Malin ! Du är för go!!!

Ja jobbet har jag inte heller hört något om. Men det är väl bara att hoppas där med.

Fick säga ifrån jobb To/Fre.  INTE kul men vad gör man? Orken infinner sig inte och jag kan inte gå och snora och hosta så jag smittar dom andra.

Nej nu är det slut på självmömkandet för denna gång.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards