lorna

Alla inlägg den 29 september 2010

Av lorna hanell - 29 september 2010 18:34

   Kan det vara härligare väder. Jag bara ÄLSKAR när naturen tar på sig höstskruden och det sprakar av underbara färger.

Dagarna knallar på som vanligt och det går SÅ bra med Katla. Hon har blivit en modig liten tjej. Inte alls så försiktig längre. Hon har fått träffa MÅNGA olika hundar. Vilket är en av fördelarna med att ha appelplan utanför och att Ingela har sina kurser där.

I natt har jag jobbat och när jag kom hem va det kursdax. Började med Harriet och hon är jätte duktig! Ja förutom dendär jäkla apporten!!!!  Bonanza tragglar jag 2ans moment med. Där är problemet rutan. Hon går in men det är inte riktigt bra. Det bästa momentet tror jag är ställande under inkallning med henne. Måste erkänna att jag va LITE sliten efter kursen så det blev en power napp på 25 minuter.

Nu är det kurs igen och jag ska gå ut och fika med dom sedan. Carro vill ta kort på Katla och hon har ju tagit Lp så det blir fika bröd. GRATTIS Carro!  

Katla försöker fjäska för Harriet, det går inte så jätte bra.

 

    

Vissa kan sova i vilken ställning som hellst.

 

Molle poserar

 

 

Far och son delar bädden

 

 

Tjipp Tjopp        

Ovido - Quiz & Flashcards