lorna

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Seg some AKO kola

Av lorna hanell - 14 mars 2011 18:28

är Bonanza just nu. Varit och tränat med henne idag och det går låååååååååångsamt. Tyvärr i alla moment. men nu ska vi kämpa på för det SKA gå.Efter förra löpet blev hon ju piggare men efter detta så blev det kola igen. Hmmm undrar om hon ska hålla på så vart annat löp? Katla är halt.  Jag blir lite nojjig när det är något med hundarna men jag ska avvakta ett par dagar. Hoppas på att hon träckt sig. Ingela kollade på henne idag åt mig.

Pratat med en jobbarkompis från Träffpunkten idag   . Jag ska ringa i morgon för tydligen behövs det folk. Ja nu kan jag berätta vad jag har mått dåligt för. Har slutat mitt jobb personlig assistent. Det beror på några saker som jag inte vill ta upp här. Men nu är det gjort och jag känner mig ganska tillfreds med mitt beslut. Mina jobbarkompisar kommer jag att fortsätta ha kontakt med för det är underbara tjejer. Även arbetsgivaren är helt fantastisk. Det finns många som skulle behöva gå kurs för att lära sig hur man behandlar sin personal.

Tjipp Tjopp

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards