lorna

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Efter viss påtryckning

Av lorna hanell - 21 mars 2011 19:47

så bestämde jag mig för att blogga även idag . Har röjt övervåningen idag. Mitt eget fel att det va som ett bomb nedslag eftersom jag inte tagit bort 1sopsäck,2 papperspåsar,3 bärpåsar med skräp som blev efter att jag röjt i Tobbes rum. Har även roat mig med att mocka gården IGEN! Det som göms i snö kommer fram i tö. Hade en klipptid halv sex men innan det så va jag hos mamma en sväng. Konstaterade att Lillan behöver en makeover. Påtal om makeover så kommer Kimmi på trimmning i morgon. Ska bli kul att se henne eftersom det är flera år sedan jag såg henne. Hos frissan blev det lite prat om Lena. Nu klarar jag i alla fall av det utan att tjuta. Tänk att en vänskap kan bli så djup och att saknaden kan vara så fruktansvärd.

Så ringde telefonen.... Ingela hade tråkigt i bilen igen   . Hon berättade historien om en mus i soffan eller snarare om ett mushuvud. Jag gapskrattade och hon tyckte jag va elak för det va en traumatisk upplevelse sa hon. Så fick hon lite uppdateringar från hemsidor och FB.

Har ev en plan, inga hundar inblandade utan det är väl till största delen sonen det gäller. Vi får se om det går att genomföra. Återkommer om den saken.   Nu har jag uppfyllt kravet på att blogga idag med   . Inget vettigt sagt egentligen men bloggat har jag gjort.  Ja just det!!! Fick ett pass till på Träffpunkten   .  Nu ska jag och min nyklippta frilla sätta oss vid tvn för att kolla på Ullared.

Tjipp Tjopp

 
 
Ingela

Ingela

22 mars 2011 13:56

Råttan var inte så kul avslut på.... Duktig du är nu! Tack för passet! Kram

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards