lorna

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Väntan är över!!!!!

Av lorna hanell - 24 augusti 2010 14:33

I går nedkom Sunny med 2 hanar och 2 tikar.

  

Jag höll andan medans jag läste och kom fram till hur fördelningen va kan jag tala om. Nu hoppas jag att valpar och Sunny ska må bra.Gå gärna in på Åsas blogg och titta samt läs hennes underbara texter. Man kan inte annat än att le.

http://charlottenberg.lotsoffuns.se/

Nu har jag tagit ett beslut som inte va lätt, jag kommer inte börja arbeta som personlig assistent för tillfället. Det är med blandade känslor men jag gör det rätta beslutet känner jag pga olika orsaker. Nu blir det lite ledigt.(tror jag) får väl se vad dom kommer fram till på personalmötet.Förändringarnas vindar blåser över Träffpunkten och jag hoppas personalen står på sig.

Conny pysslar med att få nya spisen på plats. Den är något smalare än den gamla så det är lite som ska fixas.

Blir träning idag/kväll. Harriet ska ju tävla på Lördag igen och det finns en hel del att fila på. Bonanza fortsätter jag göra startklar för 2an. Ja herregud !! Tänk för 1 år sedan skulle jag INTE tävla och nu har jag 2 hundar tävlingsbara. HUR gick det till ?   I vilket fall så är det SKITKUL att kunna visa upp vad man själv jobbat sig fram till. Jag skyndar långsamt som vanligt och har vissa drömmar som jag hoppas slår in. Det vore SÅ häftigt!

Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Malin

24 augusti 2010 21:25

Gu va kul Lorna!!! En cocker i mega format!!! Urmysigt! Var väl ingen i Cockergruppen som skulle tävla för ett år sen;), ja tycker att vi alla gör ett bra jobb. Speciellt du som, du skrev, INTE skulle tävla!! Du är duktig på att kontrollera dina nerver!
Kram o grattis till valpen!

 
Ingela

Ingela

24 augusti 2010 23:44

Gud så söta!!!!!!!!!!!

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards