lorna

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Nu mera heter jag Ingrid

Av lorna hanell - 16 september 2010 20:20

Ja äntligen har jag träffat Johan, ja han som äger assistans bolaget alltså.En supertrevlig människa som bara kändes så rätt. Vi tog en fika på 1 1/2 timme som innehöll mycket skratt. Ja som överskriften säger så heter jag Ingrid i vissa sittuationer  Kan/vill inte förklara här hur det har blivit så men jag har skrattat gått åt detta och även givit mina kamrater ett gott skratt pga det.

Idag har jag träffat brukaren och kan nu mera säga att jag har en fast tjänst som personlig assistent  . Är mycket blandade känslor just nu. Mycket nytt som ska in i huvudet men känner igen mycket från jobbet på Träffpunkten.En spännande tid framför mig! Jobba var 4e dag.(12 timmarspass) passar mig utmärkt eftersom jag även i fortsättningen kommer kunna hålla på med mina hundar och umgås med mina underbara hundvänner. Fattar ni att jag kommer få ett fsat schema!!!!! Hur underbart är det?? Kommer inte vara så givmild mot Valdemarsviks kommun längre! Man kan säga att dom har "skitit i det blå skåpet lite" Är skapligt trött på att bara duga sommarhalvåret och det finns andra orsaker också. Dom kanske borde vara mera rädda om sin personal !? Om fru fortuna fortfarande är på sitt goda humör kanske jag vart efter får ännu ett positivt besked. Vilket jag givetvis hoppas av hela mitt hjärta!

Livet är ganska härligt just nu!!!   

Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Lotta o Zebban

16 september 2010 21:45

det är du värd Ingrid ::))) ni hade det bra jobbigt ett tag önskar dig all lycka Kramen o Grattis till det nya jobbet.......beundrar dem människor som orkar detta jobb för det är ett slit som heter duuuga......

 
Ingen bild

Åsa

17 september 2010 20:13

Ville bara önska dig lycka till med allt nytt som du har framför dig!
Även om du valde en annan väg så är jag jätteglad att du korsade vår lilla stig för en stund. Vi kommer att kika in på din blogg allt som oftast ändå och se vad du hittar på!
Kramar från Åsa och Lots of Fun-gänget

 
Ingela

Ingela

17 september 2010 23:32

Ingrid... jag ler bara jag tänker på det! Du komemr passa perfekt för det här. jag är så glad för din skull att du fick det!!

Kramar

http://www.ostanvindens.se

 
Sarah, Pippi o Wilda

Sarah, Pippi o Wilda

19 september 2010 09:22

Är så glad för din skull, ännu en gång önskar jag ett STORT grattis till det nya jobbet :) Kram

http://flattar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards