lorna

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Mysigt

Av lorna hanell - 19 september 2010 16:03

Hur mysigt är det med valp??? JÄTTE mysigt. Tror dock att jag fått den lugnaste valpen som finns. Hon har sovit gott hela natten utan ett ljud.

        

Tror inte hon riktigt fattar dethär med laksaker, men det kommer alldeles säkert. Hon kommer garanterar hjälpa Bonanza operera sönder dom snart.

Idag har jag varit hos Lollo och fått mina muskler genomgångna. Ont fanken men nu vet jag att det är bättre snart. Ska tillbaka om ca 14 dagar.

Yrsa och Katla va med. Dom satt kvar i bilen och Katla sov som en stock. Tog även en svänt till mamma för aatt visa charmtrollet. Hon tyckte inte hon va ett dugg söt.   

Nu är det middag pågång och snart kommer Molle för att vara har när matte m familj åker till Prins Charles, eller till England i alla fall. Då är det jätte bra att ha en plånbok !!   Eller hur Ingela ?????

Tjipp Tjopp

 
 
Sarah

Sarah

19 september 2010 17:08

Hon är så mysig lilla stumpan!!! KRam

http://minadjurochjag.bloggplatsen.se

 
Martina & Nova

Martina & Nova

19 september 2010 18:23

Lorna vilken fin blogg du kirrat! Valpen är så söt så man smälter... när får man gosa med den?
Hoppas allt är bra med dig och dina älsklingar;)
Kramis

http://martinaback.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta o Zebban

19 september 2010 20:12

mmmm vilket charmtroll....blir nog fart på det lilla livet ska du se ::))) får man pussa på henne nästa gång vi kommer ???? kraaaammmm

 
Ingela

Ingela

19 september 2010 20:41

Gud så söt hon är!!! Ja mycket bra med plånbok. Jag ska ha en nmed schäfer på med mig..... kram

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Lorna

19 september 2010 20:43

Klart ni får gosa och pussa ;)))

 
Malin

Malin

20 september 2010 08:42

Hej! Hon är ju super go din lilla tös!! Men vågar man fråga, va hände med den andra? Är så avis på dig! Ja vill också ha en valp!! Lova att vara hemma nästa onsdag så att ja kan få pussa o krama ja också!!!
Kramar i massor till er!!

http://sashaschafer.blogg.se

 
Carro

Carro

20 september 2010 15:08

Grattis till lilla tösen! Vilken gosig liten pärla =) Ska bli roligt att få följa hennes uppväxt. Kramar

http://pudelrace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards