lorna

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Lite av varje

Av lorna hanell - 25 september 2010 11:30

Dagen har innehållit både det ena och andra. På fm kom Ingela och hämtade Molle. Gissa om han blev glad. Katja har bestämt sig för att vi behöver en pool på gräsmattan. Hon har gjort sitt bästa idag för att det ska bli så.

  

 

  

 

  

När  jag la över stolen så blev hon måttligt road.

  

 

  

När hon inte fick gräva och förvandla sina tassar till svarta så kom hon på en ny idè. Man kan välta vattenskålen inne   . Detta ofog sysslade hon med hela dagen. När hon vält den så la hon sig i vattnet och såg MYCKET oskyldig ut. Nu ska det sättas upp en skål på väggen för här ska det inte vara någon innomhus pool!

 

 

 Så på em fick jag "rycket" . Här skulle det bjudas på varm smörgåstårta. In till Willys och handla och hem för att göra smörgåstårta och anananspaj. Sara kom in och hjälpte mig. Tack vännen! Hon passade även på att gosa lite   

  

 Så kom Ingela,Andreas,Dagmar och Gun, plus 8 hundar. Vi va alltså 7 personer och 13 hundar. Finns det hjärterum så finns det stjärterum  . En trevlig kväll förflöt och det blev ganska mycket skratt och babbel   .

Katla va lycklig för Skoja lekte med henne. ÄNTLIGEN tänkte hon nog.

Tjipp Tjopp


 
 
Ingela

Ingela

26 september 2010 12:13

Tack för i går. Oj vad vi skrattade!!! Fina bilder på lilltrollet. Hon är så bedårande söt den där lilla. Skoja var nog glad att få leka igen fat hon tycker hon blir trött för fort....

http://www.ostanvindens.se

 
Sarah

Sarah

26 september 2010 13:31

Haha hon är väl för underbar Katla och mkt mys med godistanten blir det :)
Säger som ingela,tack för igår,det var roligt och vad vi skrattar ihop :)
Kram

http://minadjurochjag.bloggplatsen.se

 
adelia

adelia

26 september 2010 13:46

haha vad finurlig hon är katla;)Nya hyss varje dag kanske...Oh man skulle bo granne med dig Lorna,en massa godsaker du bjöd på;))kram

http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards