lorna

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av lorna hanell - 1 oktober 2010 15:53

Tänk att det kan gå så fort från glädje till sorg! Idag fick jag besked om att det inte blir något av tjänsten jag fick. Olika orsaker gjorde att brukaren kommer inte behöva assistant. Känns som luften gått ur mig ! Tänk att man aldrig kan få vara glad ! Nu är det bara att gå vidare och kämpa på med jobbsökande.

Jag har varit mat tant idag, gjorde mat åt 7 personer som hållit på med fåren. Lasange blev det och jag tror det smakade. Eftersom jag inte ligger på topp idag så är jag inte med ute på plan nu när Ingela har kurs. Inte ofta det händer men idag har jag absolut ingen lust och vill hellst bara sitta och kura. Skiter i städningen som är kvar också. Har en känsla att det kommer att vara kvar åt mig i morgon.

Vi har det lite lyxigt. På Söndag kommer nämligen en tjej och ska massera oss. Ja hem hit alltså. Kan det bli smidigare !?  Ska bli skönt för nu börjar det kännas i nacke och axlar igen. Är 14 dagar sedan jag va.

 

Harriet undrar varför inte hon och matte är ute på plan med dom andra.

 

 

Yrsa   

 

 

 

Bonanza smaskar på ett märgben 

 

Det va allt

Tjipp Tjopp  

Ovido - Quiz & Flashcards