lorna

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av lorna hanell - 4 oktober 2010 18:10

Lite sammanfattning. Igår hade vi besök av King och matte Cicci. Han är en Leonberger pojke på 4,5 månad. Jösses vad han hade vuxit. Katla och han busade runt nere på plan. Eftersom han är "något" större än Katla så fick vi se efter dom. King tyckte nämligen det va jätte kul att lägga sig på henne.

Idag har jag kört ett träningspass på fm med Harriet. Sedan blev det matlagning. Bjöd Ingela och Andreas på mat också. I em så körde jag ett kort pass med Katla. Kontakt och ingångar. Sedan bytte jag hund och det va Bonanzas tur. Fritt följ börjar gå bättre nu och det är jag MYCKET tacksam för eftersom jag tycker det ett evigt traglande på detta moment.

Har fått inte så kul sms idag   Människan fattar inte riktigt. Nu hoppas jag det är slut på sms från henne eftersom jag tagit hjälp av en annan person.

Har även försökt få tag på IF HELA dagen .Lite lätt irriterad ska erkännas. I morgon är det bara påt igen.

Det va skönt att komma in nu för det blåser halv storm. Ska sjunka ner i min fotölj och bara slappa nu.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards