lorna

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av lorna hanell - 16 oktober 2010 16:01

Jag är så otroligt glad  . En tredjeplats och 173,5 poäng. Min älskade hund ! Nu är det ju så att jag alltid älskar mina hundar men ibland älskar man dom lite mera än vanligt och idag är en sådan dag.   Vi fick sista nr(14) vilket gjorde att hon fått legat i bilen lååånga perioder men det fixar hon galant. Är väl lite cockobäng men det jag är gladast för är helhetsintrycket där vi fick 9 poäng och följande kommentar     Trevligt ekipage, fin kontakt   .

Hela Team Ingela gjorde jätte bra ifrån sig. För att inte tala om Ingela själv som drog till med 305,5 poäng   och vann eliten. Så Lotta och Malin som tog sina LP2 samt Ann som vann 3an. Nancy och Veronica som tog LP ja alla gjorde som sagt va bra ifrån sig!!

Vilken dag tjejer !!!!!!!!!     Det värmer i hjärtat att alla gläds med varandra och att vi har en sådan underbar sammanhållning.  Säger bara en sak...... Livet vore lite fattigare utan "Team Ingela". Yes !!!!! Va vi är bra!!!!!

 

  

 

Här kommer ett bevis på vad Axel gillar bäst.......... Är han inte för söt ?????

 

  

 

Nu ska jag bara loppa mig och njuta.

Tjipp Tjopp 

 

Ovido - Quiz & Flashcards