lorna

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av lorna hanell - 13 oktober 2010 19:56

Kurs i morse. Tränade med Katla lite först men det blir ju bara korta pass med henne. Hon är duktig mitt lilla troll   . sedan körde jag 1an med Bonanza. tyckte nog det gick ganska bra. Hon pendlar lite och ingångarna är snea ibland, eller snarare ofta    Bara att träna på.

Började fundera på om jag missat Harriets löp. Hon bjuder nämligen upp Moltas.Hmmmm??

Va ett varv in till VC och blodtrycket va kanon bra. Ja ja något är det som inte är rätt i alla fall. Förkylning pågång eller något annat. Det visar sig väl antar jag. Idag kommer det ett kort på min fina Gudehund Witch  alias Puttan.

 

  

 Blev jätte glad idag ! Fick en vänförfrågan på FB från en som jag inte hade räknat med :)  En underbart härlig människa som jag har saknat sedan skoltiden 2006-2007.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards