lorna

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av lorna hanell - 11 oktober 2010 21:45

Idag har jag inte gjort många knop. Har haft ont och inte varit på topphumör. Trots det så trotsade jag huvudvärken och gick ut och tränade lite med gänget eller ett av gängen ska jag väl säga. Katla fick lite kontakt övningar och ingångar. Ja visst ja!!! Igår började jag på valpkursen med henne. Jätte kul att träffa andra valpar med husse och mattar. En SÅÅÅÅ söt boxervalp va med. Vilket litet charmtroll. Va även med på fikat. Har liksom nästan ingen betydelse hur ont man har utan att det blir lite upplyftande att prata hund och vi lyckas väl för det mesta klämma in lite andra samtalsämnen också . Har slitit med hemsidan idag. Kan säga att jag slitit mitt hår   . Tror jag gjort om startsidan 7 ggr. Problemet blir när jag ska spara. Shitt va irriterande det är.

Har hittat lite kort också. Såhär kan det se ut på våra pruttiluttkvällar om Nike får härja fritt.

 

  

 

Och kolla in dethär !!!! Hur liten kan man vara. Gud va tiden går fort.   Lilla Skoja med sin leksak. Hmmmm??

 

  

 

Tjipp Tjopp

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards