lorna

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av lorna hanell - 15 oktober 2010 18:41

blir det visst som jag bloggar. Igår va jag i Söderköping och tränade med ett glatt gäng. B och K va med. Bonanza är mera på nu och det är kul eftersom hon varit en riktig segpropp förut. Fortfarande problem med hennes pendlande vid linförigheten. Katla tränade jag också lite med. Vill att hon ska få vara med så mycket som möjligt för att vänja sig vid vad som komma skall. På hemvägen plockade jag upp Lillan som ska vara hos oss en vecka medans mamma är i Spanien.

Fredagen har varit lugn. Jag har städat och Sara har hjälpt mig med hemsidan. Frågan är hur mycket jag kommer ihåg   . Satt i alla fall och pulade och jag lyckades radera allt när jag väl hade fått till en fin framsida   .

Va ute en sväng på plan när Ingela hade kurs. SVINKALLT kan man säga att det va. I morgon blir det att klä sig väl. Ska tävla i morgon och jag har inte packat ryggan ! Det är ovanligt. Brukar alltid vara redo men nu vet jag inte varför det känns lite som det kvittar. troligen att jag hade sinnet inställt på att tävla med Harriet och nu blev det inte så. Nu är jag i allafall medl i Åtvidabergs hundklubb så jag ska försöka delta några gånger i deras kupp som går nu i vinter.  Molle åkte hem i kväll. Tror han är en lycklig cockerspaniel ikväll   .

Nu ska jag ringa till Spanien och höra om dom sitter på Strandpromenaden i Las Palmas och tar en drink.   

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards