lorna

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av lorna hanell - 10 oktober 2010 15:19

Stolt mamma idag igen   . Carro och Tobbe har tävlat och kom på en hedersam 5 plats totalt. Grattis till er!!!

Sara har hjälpt mig att komma igång och göra en ny hemsida. Hoppas nu bara att jag kommer ihåg hur jag ska göra. Kommer att ta tid men den kommer så småningom. (om jag inte får ett bryt innan). Vi tränade lite också. Ingela dök också upp efter en stund. (ja hon hade glömt att vi skulle träna !! Förvånad ???? Nej!!!)

 

Lite apportering

  

Hopp

 

 

Så kan man bara ligga och vara vacker.Mitt hjärta   

 

    

 

Katla och jag tränar kontakten

 

  

 

Sara och Jizz

 

  

 

Jizz i rutan

 

  

 

Efter träningen blev det lite mat och så försökte Sara banka in lite mera info i skallen på mig hur jag ska göra med hemsidan. Sedan bar det av till Fyllingarum för där skulle vi ha spikdragarfest. Kan tala om att det är inte 1000 spik utan snarare 50000. HERREGUD va spik man kan få upp på några väggar!

Det första som behövs innan man sätter igång och jobbar är KAFFE. Snälla Andreas fixade det åt oss.

 

 

Sara strategiskt placerad vid kakelugnen. Hmmm ??? Gissa om det blev varmt efter en stund.

 

  

  

Vissa jobbade

 

 

Och vissa va arbetsledare   

 

   

Sedan blev det pizza åt hela gänget

 

   

 

Katla va med och hon tog det hela ro

 

   

 

Idag Sön har vi varit hos mamma på middag. Vi började prata gamla tider och jag kollade i foto album sedan jag va liten. Det är kul att minnas tillbaka när man ser sådana personer som inte finns med oss längre. 

 

Nu ska jag fortsätta med mitt pulande av hemsidan.

Tjipp Tjopp 

  

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards