lorna

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av lorna hanell - 19 oktober 2010 18:36

I Söndags hade vi massören här. Jag fick avstå pga förkylningen men det va 4 andra som blev knådade. Så va det valpkurs. Vi va flera denna gång. Det går bra med Katla tycker jag. Hon börjar visa lite mera envishet. När hon inte vill komma in så lägger hon sig och blir blytung. Lyfta henne är uteslutet eftersom hon får kroppen att omvandlas till en degklump. Bara på med koppel och i stort sett dra in henne.

Måndagen gick åt att storhandla. HUR kul som hellst   . Men det är nu gjort och kylskåpet är uppdaterat igen.

Jag anmälde mig och Harriet till tävling i Finspång den 20e Nov. Kan ju alltid hoppas att det är fruset då. Damen vill ju nämligen INTE ligga eller sitta om det är blött.  

Tisdag  Har varit en grå historia. Vi tog oss en tur till Linköping och biltema. Tänk va kul det hade varit om jag hade fått handla hund grejer istället   Nu ska i alla fall Connys bli iordning och ombesiktad. Min bil har vinter sulor nu. Känns bra eftersom det kan bli snö/blixthalka i morgon.

Läste något tragiskt på en blogg idag. Konstigt att endel ska drabbas hårdare än andra. Tänker på er och håller tummarna att allt ska fixa sig till det bästa. 

Denna nedra förkylning driver mig till vansinne  Men kan det inte vara nog snart? Jag ska för farao jobba tors 14- fre 10!! Jag knaprar både det ena och andra men inte fanken blir det bättre. För att höja blodtrycket lite så har jag även idag knåpat med hemsidan.

  

 Ni som väntar att få se den lär få vänta !!!!! Funderar starkt på om jag ska göra en julsida dirrekt. Troligen inte klar innan om det ska gå i denhär takten.

Har inga nya kort så det fick bli denhär istället.

  

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards