lorna

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av lorna hanell - 31 oktober 2010 12:28

Hade en jobbig dag igår. Va ettårsdagen sedan min bästa vän gick bort. Jag va vid graven med ljus och ett fint hjärta i mossa med lite pynt på. Många tårar rann igår kan jag låva. Att saknaden kan vara SÅ otrolig är helt ofattbart ! Men på något sätt så vet jag att hon är med mig ibland. Känner närvaron och jag är så glad för det.

Conny tyckte jag behövdes piggas upp så vi åkte till Söderköping och åt på Kina.Även en sväng till mamma tog vi. Gissa om Katla blev glad att träffa Lillan. YES !!! Min pipleksak sa hon och drog Lillan i öronen   Sedan blev det Pub kväll. Först till Agneta på förfest. Tror vi va ett 14 tal personer. Carro och Tobbe kom till bygdegården också. Dom va danssugna. Värmer en mammas hjärta när man får höra kommentarer hur duktiga dom är   . Sydde ett täcke åt Harriet under dagen. Nu ska hon slippa frysa mitt lilla energiknippe. Fick tyg över så det blir ev ett till Bonanza också. Vi får se om lusten faller på någon dag.

Ja så till dagen. VEM har kommit på dethär med vinter/sommartid??? Tycker det kunde vara samma tid hela tiden. Som vanligt kom vi INTE ihåg att ställa om klockorna igår så Conny va startklar för att köra Tobbe till dansen kl 9. Visst !!!! Bara det att kl bara va 8 !! Idag står det valpkurs på agendan. Hoppas regnet kan hålla sig borta idag, inte för att Katla bryr sig men matte tycker det blir lite ruggigt. Just nu tittar solen fram så jag hoppas det fortsätter så.

 

Här kommer lite kort från dagens träning. Tack för korten Ingemar!

Vissla

Cicci/King    Nancy/ Pinto  

 

 

Jag och Katla

  

I väntan på fröken

 

Fröken har anlänt

   

 

Tjipp Tjopp    

Ovido - Quiz & Flashcards