lorna

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av lorna hanell - 9 januari 2011 19:57

I dag har jag bakat bullar och haft det lite långtråkigt. Till min stora glädje så vann Helena Jonsson skiddkyttet    Vilken otroligt spännande tävling det blev. Ja jag är ingen sport fantast men Formel 1 och skidskytte tycker jag är kul.

På fm knackade det på dörren och det va en man som behövde ha hjälp att ta sig upp ur diket. Isgata är det på våran väg, jag ringde vägverket och dom sa att det skulle sandas inom dom närmsta timmarna. ELLER HUR!!!!!!!!!! Nu är kl 1958 och dom har inte varit än. Jag ska jobba i morgon bitti och hoppas innerligt att det är sandat då. Fick telefonsamtal från gruppledaren och jag ska jobba även Tisd fm. På Onsdag är det personalmöte. På min födelsedag men va sjutton! Första personalmötet i denna grupp   .

Eftersom jag troligen inte kommer att blogga i morgon så skriver jag detta en dag för tidigt.

Våran knasboll Junior skulle fylla 9 år i morgon.

  

 

Saknaden är stor ! Det är nu ca 6 månader sedan han lämnade oss ganska hastigt och flocken kommer nog aldrig att bli sig lika utan denna clown. Axel gör sitt bästa för att ta över rollen som knasboll. Han kommer nog aldrig upp i Juniors klass men han gör sitt bästa   

Tjipp Tjopp

 

Ovido - Quiz & Flashcards