lorna

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av lorna hanell - 29 januari 2011 14:31

Ja vissa dagar får jag nästan ett spel. Har en skallebank som gör att jag inte vill ut i blåsten och träna så det gäller att hitta andra saker att göra. Tog i alla fall tillfället i akt att fylla på pannekake förrådet åt Puttan.

Konkat in byrån dit den ska vara och så vad jag och hämtade Tobbe vid bussen. Kul att han kom hem idag och i skaplig tid också. Han fick tillåtelse att ta NÅGRA pannekaker vilket jag hoppas Puttan förlåter mig för :)

Har lite funderingar som gnager och gnager. Vill samtidigt som det är något som hindrar mig. Får se vilket beslut jag tar till slut. Inte alltid lätt att välja. Har i alla fall lärt mig att dra i nödbromsen och inte ta förhastade beslut. (i vissa fall i alla fall)

Skulle ha åkt till Åtvid för att kolla på agility idag men det går kennelhosta och det gör jag allt för att slippa. Har ju en kär hund i min närhet som kanske inte skulle klara det, och jag skulle ALDRIG äventyra hennes liv  .

Jag har även sett till att C & A hat fått sitt behov av kaffe tillfredställt.

Nu är den stora frågan................. VAD göra nu????

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards